Tulossa (16.4)
Tuomas
Wiljami

Kirill

Lämmittelytilaa löytyy ison tekonurmen keskikaistalta, pienen tekonurmen erilliseltä lämmittelyalueelta, sekä kaukalon vierestä street futis- kentältä.

(poistettu pelaaja)

Pelien välissä on vain parin minuutin vaihtoaika ennen seuraavia otteluita, joten joukkueilta pyydetään ripeää siirtymistä aina seuraavaan otteluun. Pelien jälkeen ei pitkiä loppuhuutoja, vaan nopeat taputukset ja kiitokset vastustajalle ja sitten siirtymä seuraavaan peliin, jotta tällit pysyvät aikataulussa.

(poistettu pelaaja)

Areenan aulassa palvelee laadukas kahvio-ravintola sekä wc-tilat.

(poistettu pelaaja)

Tattarisuon hallin parkkipaikka sijaitsee hallin länsipäädyssä eli hallin "takana". Sisäänkäynnin eteen EI saa pysäköidä autoja.

Hallin sisäänkäyntiä vastapäätä löytyy huoltorakennus, jossa sisävessat sekä mahdollinen kahvio. Täällä voi myös istua lämmittelemässä pelien välissä, vaikka tilaa rajallisesti.

(poistettu pelaaja)

Hallissa kylminä viikonloppuina lämmitys päällä, mutta varautukaa silti riittävin varustein. Hallin lämpötila tulee olemaan n. 0 astetta.

Tattarisuon hallissa on rouheeton tekonurmi eli alusta on hitusen kovempi kuin kumirouhetekonurmi. Erityisesti aikuisille hallin henkilökunta suositteli Turf-pohjaisia pelikenkiä, toki tavallisillakin pärjää.